Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:
Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:
Φανός ρυμούλκησης είναι:
Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:
Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά-σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται ότι:
Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά - σιγά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει :
Η χρησιμοποίηση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:
Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
Κάθε αγκυροβολημένο άνω των 50 μέτρων τη νύχτα επιδεικνύει:
Αλιευτικό πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει:
Τo καπνογόνο έχει χρώμα :
Πού μετριέται η απόσταση:
Η αυξομείωση των στροφών της μηχανής κατά την λειτουργία της (σκορτσάρισμΑ. παρουσιάζεται συνήθως:
Πού δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε:
Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατΑ. πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:
Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:
Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο, το μήκος του δεν υπερβαίνει τα 50 μέτρα και κινείται κατά τη νύχτα, φέρει:
Time's up