Απλά πατήστε στο "ΕΠΟΜΕΝΟ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:
Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα :
Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρονικό διάστημα:
Οι ιδιοκτήτες χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:
Η χρησιμοποίηση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:
Κλίμακα μήκους είναι:
Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):
Πλευρικοί φανοί είναι:
Ο όρος μηχανοκίνητο πλοίο σημαίνει:
Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται, για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:
Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:
Κάθε αγκυροβολημένο άνω των 50 μέτρων τη νύχτα επιδεικνύει:
Ο όρος εν πλω πλοίο σημαίνει ότι ένα πλοίο:
Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά - σιγά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει :
Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού:
Οι Φάροι Φανοί ή Φανάρια χρησιμεύουν:
Η χρήση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται από την:
Βύθισμα είναι:
Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:
Time is Up!
Time's up