Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:
Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
Βάθος είναι:
Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:
Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) εφαρμόζεται υποχρεωτικά:
Κλίμακα πλάτους είναι :
Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα :
Φανός ρυμούλκησης είναι:
Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
Τρεις βραχείς συριγμοί σημαίνουν:
Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Ένα ιστιοφόρο πλοίο κατά τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει :
Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:
H γνώση του δελτίου καιρού κρίνεται απαραίτητη για να:
Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά-σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
Κάθε κυβερνήτης πλοίου οφείλει:
Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:
Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου :
Time's up