Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:
Ο χειριστής που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:
Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά:
Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:
Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:
Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατΑ. πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη διάρκεια της μέρας:
Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα :
Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:
Κλίμακα μήκους είναι:
Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται ότι:
Φανός ρυμούλκησης είναι:
Τρεις βραχείς συριγμοί σημαίνουν:
Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν Σκιέρ:
Ακυβέρνητο πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει:
Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:
Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάπoιo πρόβλημα τι κάνουμε:
Γεωγραφικές συντεταγμένες ενός σημείου είναι:
Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
Time's up