Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:
Όταν οδηγούμε το σκάφος μας σε δίαυλο:
Στις εισόδους των λιμένων ο πράσινος φανός τοποθετείται:
Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα :
Όταν δύο μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης υποχρεούται:
Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:
Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:
Κλίμακα μήκους είναι:
Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:
Ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Σύγκρουσης (ΔΚΑΣ) ισχύει:
Οι ιδιοκτήτες χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:
Γεωγραφικές συντεταγμένες ενός σημείου είναι:
Ο όρος μηχανοκίνητο πλοίο σημαίνει:
Οι Φάροι Φανοί ή Φανάρια χρησιμεύουν:
Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά:
Ο όρος ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:
Time's up