Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Ο χειριστής που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:
Κάθε μηχανοκίνητο πλοίο οφείλει να απομακρύνεται:
Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) εφαρμόζεται υποχρεωτικά:
Κατά την διάρκεια του πλου:
Αλιευτικό πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει:
Γεωγραφικό στίγμα είναι:
Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Οι ιδιοκτήτες χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:
Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:
Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:
Μαΐστρος είναι ο άνεμος:
Κλίμακα μήκους είναι:
Τo καπνογόνο έχει χρώμα :
Στα 12 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά - σιγά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει :
Πλοίο ασχολουμένου με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:
Στην κλίμακα έντασης ανέμου 5 Μποφόρ η κατάσταση της θάλασσας είναι:
Σορόκος είναι άνεμος:
Time's up