Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις!
Καλή επιτυχία!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1)
Κατεβάστε τη θεωρία εδώ
Ο εφίστιος φανός είναι:
Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
Όταν οδηγούμε το σκάφος μας σε δίαυλο:
Πού δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε:
Περίβλεπτος φανός είναι:
Ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Σύγκρουσης (ΔΚΑΣ) ισχύει:
Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
Στην κλίμακα έντασης ανέμου 6 Μποφόρ η κατάσταση της θάλασσας είναι:
Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρονικό διάστημα:
Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:
Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:
Στα 12 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται ότι:
Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
Στα 6 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:
Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:
Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
Όταν ο κινητήρας δεν χρησιμοποιείται έστω για λίγο καιρό:
Κατά την μεθόρμιση του σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:
Time's up