Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν: Το πλοίο που βλέπει το άλλο από την δεξιά του πλευρά οφείλει να απομακρύνεται από την πορεία του άλλου, και να αποφεύγει vα περνά από την πλώρη του. Το πλοίο που βλέπει το άλλο από την αριστερή του πλευρά να απομακρύνεται από την πορεία του άλλου. Και τα δύο να κάνουν δεξιά. None 2. Κλίμακα πλάτους είναι : Η χαραγμένη στην πάνω και κάτω πλευρά του χάρτη κλίμακα Κανένα από τα παραπάνω (Α) & (Β) Η χαραγμένη στην αριστερή και δεξιά πλευρά του χάρτη κλίμακα None 3. Κάθε αγκυροβολημένο άνω των 50 μέτρων τη νύχτα επιδεικνύει: Ένα φανό ορατό στην πλώρη και ένα φανό ορατό στην πρύμνη. Ένα λευκό εφίστιο φανάρι. Ένα φανάρι στην πρύμνη. None 4. Πού δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε: Σε λασπώδη βυθό Σε βραχώδη βυθό Σε αμμώδη βυθό None 5. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) εφαρμόζεται υποχρεωτικά: Σε όλη την Ελλάδα Σε όλη την ανοικτή θάλασσα Τόσο στην ανοικτή θάλασσα όσο και στα ύδατα που συγκοινωνούν με αυτήν None 6. Πέντε βραχείς συριγμοί σημαίνουν: Εικάζω αμφιβολίες για τους χειρισμούς που κάνει άλλο πλοίο και περιμένω να εκδηλώσει τις προθέσεις του. Χειρίζω ανάποδα. Στρέφω δεξιά. None 7. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της μέρας να φέρει: Ένα μαύρο ρόμβο σε περίβλεπτο σημείο μόνο όταν το μήκος του ρυμουλκού υπερβαίνει τα 200 μέτρα. Ένα μαύρο ρόμβο σε κάθε περίπτωση. Ένα μαύρο ρόμβο σε περίβλεπτο σημείο μόνο όταν το μήκος του ρυμουλκού είναι κάτω από 200 μέτρα. None 8. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς: Δυο εφίστιους φανούς σε κατακόρυφη θέση και εφόσον το έκταμα από την πρύμνη του ρυμουλκού, μέχρι και την πρύμνη του ρυμουλκούμενου, είναι πάνω από 200 μέτρα, τρεις εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς, τον φανό της κορώνης και πάνω από το φανό κορώνης το φανό ρυμούλκησης. Δύο φανούς περίβλεπτους και σε κατακόρυφη θέση, τους πλευρικούς φανούς και το φανό της κορώνης. Δύο εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς και τον φανό της κορώνης. None 9. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα : Τους πλευρικούς φανούς. Έναν εφίστιο φανό και τους πλευρικούς. Τους πλευρικούς φανούς και το φανό κορώνης. None 10. Ο όρος πλοία ασχολούμενα με την Αλιεία σημαίνει: Κάθε πλοίο που ψαρεύει επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά Κάθε πλοίο που ψαρεύει Κάθε πλοίο που ψαρεύει με δίχτυα, ορμιές, συρτή, γρίπο ή άλλη αλιευτική συσκευή η οποία περιορίζει την ικανότητα χειρισμών - ελιγμών του None 11. Ο όρος ακυβέρνητο πλοίο σημαίνει: Κάθε πλοίο που η φύση της εργασίας του δεν του επιτρέπει να κάνει εύκολους χειρισμούς Κάθε πλοίο το οποίο δεν μπορεί ( λόγω βλάβης στη μηχανή ή στο τιμόνι) να χειρίσει με συνέπεια να μην μπορεί να απομακρυνθεί από την πορεία άλλου πλοίου Κάθε πλοίο που έχει βλάβη στις μηχανές του None 12. Ο όρος μηχανοκίνητο πλοίο σημαίνει: Κάθε πλοίο που κινείται με ιστία Κάθε πλοίο που κινείται με τις μηχανές του Κανένα από τα παραπάνω None 13. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας σε δίαυλο: Κρατάμε πορεία μόνο δεξιά . Κρατάμε πορεία στη μέση για να χειρίζομαι δεξιά όταν παραστεί ανάγκη. Κρατάμε πορεία στη μεση να χειρίζουμαι αριστερά όταν παραστεί ανάγκη. None 14. Βάθος είναι: Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας έως τον πυθμένα. Κανένα από τα παραπάνω Α & Β. Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας μέχρι την τρόπιδα του σκάφους None 15. Κατά την μεθόρμιση του σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ: 50 μέτρα εκατέρωθεν να μην υπάρχει κολυμβητής Θα απομακρυνθώ με μικρή ταχύτητα θα απομακρυνθώ μόνο με τα κουπιά None 16. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγής Συγκρούσεων στη θάλασσα(Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή: Σε όλα τα ναυταθλητικά πλοία και πολεμικά Σε όλα τα εμπορικά και επιβατικά πλοία Σε όλα τα πλοία χωρίς εξαίρεση None 17. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάπoιo πρόβλημα τι κάνουμε: Αν είμαστε κοντά στην ακτή εγκαταλείπουμε το σκάφος βγαίνουμε κολυμπώντας. Χρησιμοποιούμε τα σήματα κινδύνου (καπνογόνα- βεγγαλικά) προκειμένου να συνεγείρουμε παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά ώστε να ειδοποιηθεί η λιμενική αρχή. Δεν κάνουμε καμία ενέργεια. None 18. Γαρμπής είναι ο άνεμος: Νότιο Δυτικός Βόρειο Δυτικός Νότιο Ανατολικός None 19. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατΑ. πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται: Ένα πράσινο κι ένα λευκό περίβλεπτο φανό σε κατακόρυφη θέση, πλευρικούς φανούς, φανό Κορώνης. Ένα πράσινο κι ένα λευκό περίβλεπτο φανό σε κατακόρυφη θέση. Ένα κόκκινο κι ένα λευκό περίβλεπτο φανό σε κατακόρυφη θέση. None 20. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει: Στις περιοχές όλων των λιμένων της υδρογείου Σε όλα τα μήκη και πλάτη της υδρογείου Σε όλες τις θάλασσες και τα λιμάνια της Ελλάδας None Time's up Sotiris