Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Η αυξομείωση των στροφών της μηχανής κατά την λειτουργία της (σκορτσάρισμΑ. παρουσιάζεται συνήθως: Όταν υπάρχουν κακές καιρικές συνθήκες. Όταν υπάρχει σπασμένο πτερύγιο. Όταν υπάρχει ελλιπής τροφοδοσία βενζίνης. None 2. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει: Να ενημερώνει το καταφθανόμενο για τις προθέσεις του Το καταφθάνον να απομακρύνεται από την πορεία του καταφθανόμενου Το καταφθανόμενο να αλλάζει πορεία σύμφωνα με τις προθέσεις του καταφθάνοντος None 3. Ο όρος πλοία ασχολούμενα με την Αλιεία σημαίνει: Κάθε πλοίο που ψαρεύει Κάθε πλοίο που ψαρεύει επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά Κάθε πλοίο που ψαρεύει με δίχτυα, ορμιές, συρτή, γρίπο ή άλλη αλιευτική συσκευή η οποία περιορίζει την ικανότητα χειρισμών - ελιγμών του None 4. Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου : Αναφέρετε αμέσως στην πλησιέστερη λιμενική αρχή ή στο ΕΛΛΑΣ ΡΑΔΙΟ (στο κανάλι 16) την κατάσταση του σκάφους, το είδος του κινδύνου, τη θέση σας και τις προθέσεις σας. Αναφέρετε αμέσως στην πλησιέστερη λιμενική αρχή ή στο ΕΛΛΑΣ ΡΑΔΙΟ (στο κανάλι 16) την ζημιά του σκάφους, το είδος του κινδύνου, τη θέση σας και την πρόθεση έχετε. Αναφέρετε αμέσως στην πλησιέστερη λιμενική αρχή ή στο ΕΛΛΑΣ ΡΑΔΙΟ (στο κανάλι 16) τη ζημιά του σκάφους και τι προτίθεστε να κάνετε. None 5. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από: Από τη λέξη ΜΑΥ DΑΥ Από το Ν.G Από τη λέξη S.O.S. None 6. Ο αναλάμπων φανός χρησιμοποιείται: Από τα ταχύπλοα επιβατικά πλοία. Από τα επιβατικά πλοία και από τα ρυμουλκά πλοία. Από όλα τα ταχύπλοα πλοία χωρίς εξαιρέσεις. None 7. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν: Να επιτρέπουν την επιβίβαση ατόμων που δεν γνωρίζουν κολύμβηση αλλά φορούν ατομικά σωσίβια. Να απαγορεύουν την επιβίβαση ατόμων που δεν γνωρίζουν κολύμβηση ή ατόμων που βρίσκονται υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Να επιτρέπουν την επιβίβαση ατόμων που βρίσκονται υπό την επήρεια οινοπνευματωδών ποτών εφόσον είναι προσδεμένοι στις θέσεις τους. None 8. Τρεις βραχείς συριγμοί σημαίνουν: Χειρίζω ανάποδα. Στρέψω δεξιά. Εικάζω αμφιβολίες για τους χειρισμούς που κάνει άλλο πλοίο και περιμένω να εκδηλώσει τις προθέσεις του. None 9. Βάθος είναι: Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας έως τον πυθμένα. Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας μέχρι την τρόπιδα του σκάφους Κανένα από τα παραπάνω Α & Β. None 10. Όταν ο κινητήρας δεν χρησιμοποιείται έστω για λίγο καιρό: Πρέπει να μένει καύσιμο στα καρμπυρατέρ για να μην στεγνώσουν Κανένα από τα Α και Β Δεν πρέπει να μένει καύσιμο στα καρμπυρατέρ None 11. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως: Όχι για να μην γίνει υπερχείλιση στο καρμτrυρατέρ Ναι για να έχω επάρκεια καυσίμου Όχι πρέπει να αφεθεί λίγος χώρος για την διαστολή της βενζίνης από τη θερμότητα None 12. Κλίμακα πλάτους είναι : Η χαραγμένη στην πάνω και κάτω πλευρά του χάρτη κλίμακα Κανένα από τα παραπάνω (Α) & (Β) Η χαραγμένη στην αριστερή και δεξιά πλευρά του χάρτη κλίμακα None 13. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει κατά τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει: Έναν περίβλεπτο φανό, τους πλευρικούς φανούς και την φανό της κορώνης. Δύο εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς και τον φανό της κορώνης. Έναν εφίστιο φανό, τους πλευρικούς φανούς και την κορώνη. None 14. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς: Δύο εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς και τον φανό της κορώνης. Δύο φανούς περίβλεπτους και σε κατακόρυφη θέση, τους πλευρικούς φανούς και το φανό της κορώνης. Δυο εφίστιους φανούς σε κατακόρυφη θέση και εφόσον το έκταμα από την πρύμνη του ρυμουλκού, μέχρι και την πρύμνη του ρυμουλκούμενου, είναι πάνω από 200 μέτρα, τρεις εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς, τον φανό της κορώνης και πάνω από το φανό κορώνης το φανό ρυμούλκησης. None 15. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά: Υψώνοντας μία λευκή σφαίρα Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας None 16. Ο χειριστής που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει: Μόνο τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε χώρα. Τις διατάξεις του Δ.Κ.Α.Σ και να τους εφαρμόζει, καθώς και τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα μας για την κίνηση των ταχυπλόων σκαφών. Μόνο τις διατάξεις του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά . None 17. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία: Ακυβέρνητου πλοίου, πλοίου περιορισμένης ικανότητας χειρισμών, πλοίου ασχολουμένου με την αλιεία Πλοίου ασχολουμένου με την αλιεία ακυβέρνητου πλοίου Ακυβέρνητου πλοίου None 18. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν: Σε κάθε περίπτωση Από τη δύση μέχρι την ανατολή του ηλίου καθώς και στις περιπτώσεις περιορισμένης ορατότητας κατά την διάρκεια της ημέρας Μόνο κατά τη νύχτα None 19. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη διάρκεια της μέρας: Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης έναν μαύρο ρόμβο. Σε περίβλεπτο σημείο μία μαύρη σφαίρα. Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης μία μαύρη σφαίρα. None 20. Ο όρος ακυβέρνητο πλοίο σημαίνει: Κάθε πλοίο το οποίο δεν μπορεί ( λόγω βλάβης στη μηχανή ή στο τιμόνι) να χειρίσει με συνέπεια να μην μπορεί να απομακρυνθεί από την πορεία άλλου πλοίου Κάθε πλοίο που η φύση της εργασίας του δεν του επιτρέπει να κάνει εύκολους χειρισμούς Κάθε πλοίο που έχει βλάβη στις μηχανές του None Time's up Sotiris