Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Στα 12 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον: 24 μέτρα 36 μέτρα 46 μέτρα None 2. Φανός ρυμούλκησης είναι: Κίτρινο φανάρι με τα ίδια χαρακτηριστικά με του φανού κορώνης, χρησιμοποιείται όταν γίνονται ρυμουλκήσεις και τοποθετείται πάνω από το φανό κορώνης του ρυμουλκού. Κίτρινο φανάρι 225 μοιρών, χρησιμοποιείται όταν γίνεται ρυμούλκηση και τοποθετείται πάνω από το φανό κορώνης του ρυμουλκού. Κίτρινο φανάρι 135 μοιρών, χρησιμοποιείται όταν γίνεται ρυμούλκηση και τοποθετείται πάνω από το φανό κορώνης του ρυμουλκούμενου. None 3. Οι ιδιοκτήτες χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν: Να έχουν τα εφόδια ασχέτως αν έχουν λήξει Να έχουν τα εφόδια σπίτι τους Να έχουν πρόσφορα και για άμεση χρήση όλα τα εφόδια και να μην έχει περάσει η ημερομηνία λήξης τους None 4. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο: Αγκυροβολούμε στο χώρο που μας εξυπηρετεί, προσέχοντας τα διερχόμενα πλοία Δεν αγκυροβολούμε αλλά είμαστε σταθμευμένοι προσέχοντας για άλλα πλοία Δεν αγκυροβολούμε και δεν παρεμποδίζουμε την κυκλοφορία άλλων σκαφών εντός διαύλου ή θαλασσίου διαδρόμου None 5. Το ψαροντούφεκο στην περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται: Έξω από το λιμάνι του Πειραιά. Από τη Πειραϊκή χερσόνησο και έως το 42 χλμ Πειραιά Σουνίου Στις πλαζ του Πειραιά. None 6. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει: Να αποπλεύσει με τα κουπιά Να αποπλεύσει με μικρή ταχύτητα Να αποπλεύσει αφού πρώτα διαπιστώσει ότι 100 μέτρα εκατέρωθεν δεν υπάρχουν κολυμβητές None 7. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει: Μόνο τους ειδικούς κανονισμούς που εφαρμόζονται σε όλα τα κράτη Τις διατάξεις του Δ.ΚΑ.Σ και να τους εφαρμόζει καθώς και τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα μας για την κίνηση των ταχυπλόων σκαφών Μόνο τις διατάξεις του Δ.Κ.Α.Σ που εφαρμόζονται στην χώρα του None 8. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει: Να αναφέρει το συμβάν στη λιμενική αρχή. Να παραμείνει στον τόπο του ατυχήματος, να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια στους παθόντες και να αναφέρει το ατύχημα στην πλησιέστερη λιμενική αρχή. Να παραμείνει μόνο στον τόπο του ατυχήματος. None 9. Πού μετριέται η απόσταση: Μόνο στην κλίμακα μήκους Και στην κλίμακα πλάτους και μήκους Μόνο στην κλίμακα πλάτους None 10. Σορόκος είναι άνεμος: Δυτικός Βόρειο Δυτικός Νότιο Ανατολικός None 11. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα : Τους πλευρικούς φανούς και το φανό κορώνης. Τους πλευρικούς φανούς. Έναν εφίστιο φανό και τους πλευρικούς. None 12. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται: Με 1853 μ Με 1852 μ Με 1609 μ None 13. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει κατά την διάρκεια της μέρας να φέρει: Ένα μαύρο κώνο στην πλώρη. Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης μια μαύρη σφαίρα. Σε περίβλεπτο σημείο της πρύμνης μια μαύρη σφαίρα. None 14. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι: Οριστική αφαίρεση διπλώματος. Από 15 μέρες έως 3 μήνες. Από 1 μήνα έως 12 μήνες. None 15. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται, για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι: Αρκετά μεγάλη ώστε να γίνεται αμέσως αντιληπτή από το άλλο πλοίο Με μικρή ταχύτητα ώστε το άλλο πλοίο να προλάβει να αλλάξει πορεία Με μεγάλη ταχύτητα ώστε να γίνεται αντιληπτή από το άλλο πλοίο None 16. Ο όρος εν πλω πλοίο σημαίνει ότι ένα πλοίο: Είναι αγκυροβολημένο ή προσαραγμένο ή προσδεμένο στην ακτή Δεν είναι αγκυροβολημένο ή προσαραγμένο ή προσδεμένο στην ακτή Είναι αγκυροβολημένο στην ανοικτή θάλασσα None 17. Ο αναλάμπων φανός χρησιμοποιείται: Από τα ταχύπλοα επιβατικά πλοία. Από τα επιβατικά πλοία και από τα ρυμουλκά πλοία. Από όλα τα ταχύπλοα πλοία χωρίς εξαιρέσεις. None 18. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά: Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας Ανάβοντας ένα κόκκινο φως None 19. Γεωγραφικό στίγμα είναι: Το σημείο πάνω στο ναυτικό χάρτη που βρίσκεται το σκάφος σε δεδομένη χρονική στιγμή και προσδιορίζεται από την τομή του παράλληλου του πλάτους και του μεσημβρινού του μήκους που διέρχονται από το σημείο αυτό. Η απόσταση που βρίσκεται το σκάφος από το λιμένα αναχώρησης Ο προσδιορισμός της πορείας ενός πλοίου για το σημείο προορισμού None 20. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από: Από τη λέξη S.O.S. Από το Ν.G Από τη λέξη ΜΑΥ DΑΥ None Time's up Sotiris