Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Κατά την διάρκεια του πλου: Χειρίζουμε σύμφωνα με το ένστικτό μας Χειρίζουμε πολύ αργά ώστε να αποφευχθεί η ενδεχόμενη σύγκρουση Είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα None 2. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται ότι: Δεν είναι σίγουρος Υπάρχει Δεν υπάρχει None 3. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service): Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 6 ) μηνών Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 3 ) μηνών Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 5 ) μηνών None 4. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε: Ότι έχουμε την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου και επιπλέον καύσιμα. Ότι δεν έχουμε επιπλέον καύσιμα πάνω στο σκάφος για τον κίνδυνο πυρκαγιάς. Ότι έχουμε καύσιμα μόνο για την απόσταση που πρόκειται να διανύσουμε. None 5. Κλίμακα μήκους είναι: Η χαραγμένη στην αριστερή και δεξιά πλευρά του χάρτη Κλίμακα Η χαραγμένη στην πάνω και κάτω πλευρά του χάρτη κλίμακα Κανένα από τα παραπάνω (Α) & (Β) None 6. Ακυβέρνητο πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει: Δύο κώνους με τις μύτες ενωμένες περίβλεπτο σημείο Τρεις μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο Δύο μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο None 7. Κάθε αγκυροβολημένο άνω των 50 μέτρων τη νύχτα επιδεικνύει: Ένα λευκό εφίστιο φανάρι. Ένα φανό ορατό στην πλώρη και ένα φανό ορατό στην πρύμνη. Ένα φανάρι στην πρύμνη. None 8. Στα 12 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον: 46 μέτρα 36 μέτρα 24 μέτρα None 9. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι: 1,25μ - 2μ 1,25 μ - 2,5 μ 2,5 μ - 4 μ None 10. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα: Δύο εφίστιους φανούς, έναν στην πλώρη και έναν στην πρύμνη όταν το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα. Έναν λευκό περίβλεπτο φανό στην πλώρη κι αν το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα και δεύτερο λευκό. Ένα λευκό περίβλεπτο φανό σε κάθε περίπτωση. None 11. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει: Να γνωρίζει τους διεθνείς κανονισμούς και τις διατάξεις τις ειδικές σε κάθε κράτος Να γνωρίζει μόνο τις διατάξεις του Διεθνή Κανονισμού Αποφυγής Σύγκρουσης (ΔΚΑΣ) Να γνωρίζει μόνο τους ειδικούς κανονισμούς None 12. Βύθισμα είναι: Τα έξαλα του σκάφους. Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας μέχρι την τρόπιδα του σκάφους. Η κατακόρυφη απόσταση από την επιφάνεια της θάλασσας έως τον πυθμένα. None 13. Ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Σύγκρουσης (ΔΚΑΣ) ισχύει: Σε όλους τους λιμένες της υδρογείου. Σε όλες τις ελληνικές θάλασσες. Σε όλα τα μήκη και το πλάτη της υδρογείου None 14. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά: Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας Ανάβοντας ένα κόκκινο φως Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά None 15. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει: Να παραμείνει στον τόπο του ατυχήματος, να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια στους παθόντες και να αναφέρει το ατύχημα στην πλησιέστερη λιμενική αρχή. Να αναφέρει το συμβάν στη λιμενική αρχή. Να παραμείνει μόνο στον τόπο του ατυχήματος. None 16. Ο όρος προσαραγμένο πλοίο σημαίνει: Όταν ένα πλοίο είναι αγκυροβολημένο ή προσδεμένο Όταν ένα πλοίο από λάθος χειρισμό ή άλλη αιτία προσαράξει σε αβαθή νερά Όταν ένα πλοίο δεν είναι ακυβέρνητο None 17. Κατά την μεθόρμιση του σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ: Θα απομακρυνθώ με μικρή ταχύτητα θα απομακρυνθώ μόνο με τα κουπιά 50 μέτρα εκατέρωθεν να μην υπάρχει κολυμβητής None 18. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάπoιo πρόβλημα τι κάνουμε: Αν είμαστε κοντά στην ακτή εγκαταλείπουμε το σκάφος βγαίνουμε κολυμπώντας. Δεν κάνουμε καμία ενέργεια. Χρησιμοποιούμε τα σήματα κινδύνου (καπνογόνα- βεγγαλικά) προκειμένου να συνεγείρουμε παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά ώστε να ειδοποιηθεί η λιμενική αρχή. None 19. Στις εισόδους των λιμένων ο πράσινος φανός τοποθετείται: Στο αριστερό άκρο του στομίου (εισόδου) σε σχέση με το εισερχόμενο στο λιμένα Στο δεξιό άκρο του στομίου (εισόδου) σε σχέση με το εισερχόμενο στο λιμένα πλοίο/σκάφος Στο δεξιό άκρο του στομίου (εισόδου) σε σχέση με το εξερχόμενο στο λιμένα πλοίο/σκάφος None 20. Πλευρικοί φανοί είναι: Ένα πράσινο φανάρι στη δεξιά πλευρά και ένα κόκκινο στην αριστερή πλευρά του πλοίου καθένα από τα οποία φωτίζει τόξο του ορίζοντα 112,50 μοιρών. Ένα πράσινο φανάρι στη δεξιά πλευρά και ένα κόκκινο στην αριστερή πλευρά του πλοίου καθένα από τα οποία φωτίζει τόξο του ορίζοντα 1800 μοιρών. Ένα πράσινο φανάρι στη δεξιά πλευρά και ένα κόκκινο στην αριστερή πλευρά του πλοίου καθένα από τα οποία φωτίζει τόξο του ορίζοντα 122,50 μοιρών. None Time's up Sotiris