Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν: Το πλοίο που βλέπει το άλλο από την δεξιά του πλευρά οφείλει να απομακρύνεται από την πορεία του άλλου, και να αποφεύγει vα περνά από την πλώρη του. Το πλοίο που βλέπει το άλλο από την αριστερή του πλευρά να απομακρύνεται από την πορεία του άλλου. Και τα δύο να κάνουν δεξιά. None 2. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται: Σε υπερχείλιση του καρμπυρατέρ Σε προπέλα που είναι μπερδεμένη σε φύκια ή σκοινιά κλπ Σε κακές καιρικές συνθήκες None 3. Σε κάθε περίπτωση που το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ να απομακρύνεται από άλλο πλοίο πρέπει: Να αναμένει την εκδήλωση των προθέσεων του άλλου πλοίου. Να χειρίζει έγκαιρα ώστε να τηρείται μακριά από αυτό. Να χειρίζει σιγά - σιγά και να τηρείται μακριά από αυτό. None 4. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα : Τους πλευρικούς φανούς. Τους πλευρικούς φανούς και το φανό κορώνης. Έναν εφίστιο φανό και τους πλευρικούς. None 5. Ένα ιστιοφόρο πλοίο κατά τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει : Δύο εφίστιους φανούς. τους πλευρικούς και τον Κορώνης. Έναν εφίστιο φανό. τους πλευρικούς και το φανό Κορώνης Τους πλευρικούς και το φανό Κορώνης. None 6. Πορτολάνα είναι: Απόσπασμα ναυτικού χάρτη υπό μεγάλη κλίμακα που απεικονίζει με μεγάλες λεπτομέρειες λιμένες όρμους και λιμενίσκους. Ναυτικός χάρτης μεγάλης κλίμακας που απεικονίζει μια μεγάλη θαλάσσια περιοχή. Αποσπάσιμα ναυτικού χάρτη υπό μικρή κλίμακα. None 7. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service): Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 6 ) μηνών Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 3 ) μηνών Μετά τις πρώτες 20 ώρες ή μετά από χρήση ( 5 ) μηνών None 8. Όταν είμαστε με το σκάφος σε δίαυλο: Αγκυροβολούμε και επιδεικνύουμε τα σχήματα αγκυρoβoλίας Δεν αγκυροβολούμε ούτε εμποδίζουμε την κίνηση άλλων σκαφών Αγκυροβολούμε σε χώρο που δεν εμποδίζουμε άλλα σκάφη None 9. Η χρήση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται από την: Πλώρη του σκάφους Υπήνεμη πλευρά του σκάφους Προσήνεμη πλευρά του σκάφους None 10. Ο ναυτικός διαβήτης (Κουμπάσο) είναι: Όργανο μέτρησης της απόστασης πάνω στο ναυτικό χάρτη Όργανο με το οποίο χαράσσονται πορείες πάνω στο ναυτικό χάρτη Όργανο μέτρησης της ταχύτητας του σκάφους None 11. Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν: Να απαγορεύουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που δεν έχουν άδεια ικανότητας χειριστή ή άτομα που έχουν μεν άδεια αλλά βρίσκονται υπό τη επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Να απαγορεύουν τη χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άλλους. Να επιτρέπουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που δεν έχουν άδεια χειριστή αλλά επιβαίνουν και οι ίδιοι στο σκάφος. None 12. Το ψαροντούφεκο στην περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται: Στις πλαζ του Πειραιά. Έξω από το λιμάνι του Πειραιά. Από τη Πειραϊκή χερσόνησο και έως το 42 χλμ Πειραιά Σουνίου None 13. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) εφαρμόζεται υποχρεωτικά: Τόσο στην ανοικτή θάλασσα όσο και στα ύδατα που συγκοινωνούν με αυτήν Σε όλη την Ελλάδα Σε όλη την ανοικτή θάλασσα None 14. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς: Δυο εφίστιους φανούς σε κατακόρυφη θέση και εφόσον το έκταμα από την πρύμνη του ρυμουλκού, μέχρι και την πρύμνη του ρυμουλκούμενου, είναι πάνω από 200 μέτρα, τρεις εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς, τον φανό της κορώνης και πάνω από το φανό κορώνης το φανό ρυμούλκησης. Δύο φανούς περίβλεπτους και σε κατακόρυφη θέση, τους πλευρικούς φανούς και το φανό της κορώνης. Δύο εφίστιους φανούς, τους πλευρικούς φανούς και τον φανό της κορώνης. None 15. Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν: Να φροντίζουν για την επιθεώρηση των σκαφών τους σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Να φροντίζουν μόνο για την εσωτερική εμφάνιση των σκαφών τους. Να φροντίζουν τα σκάφη τους μόνο όταν αυτοί νομίζουν ότι επιβάλλεται. None 16. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει κατά τη διάρκεια της μέρας να φέρει: Τρεις μαύρες σφαίρες σε κατακόρυφη γραμμή και σε περίβλεπτη θέση. Δύο μαύρες σφαίρες σε κατακόρυφη γραμμή και σε περίβλεπτη θέση. Δύο κόκκινους φανούς ορατούς σ' όλο τον ορίζοντα και σε κατακόρυφη γραμμή, None 17. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της μέρας να φέρει: Ένα μαύρο ρόμβο σε κάθε περίπτωση. Ένα μαύρο ρόμβο σε περίβλεπτο σημείο μόνο όταν το μήκος του ρυμουλκού είναι κάτω από 200 μέτρα. Ένα μαύρο ρόμβο σε περίβλεπτο σημείο μόνο όταν το μήκος του ρυμουλκού υπερβαίνει τα 200 μέτρα. None 18. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά: Υψώνοντας μία λευκή σφαίρα Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας None 19. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα μήκος, του σκοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον: 40 μέτρα 15 μέτρα 25 μέτρα None 20. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγής Συγκρούσεων στη θάλασσα(Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή: Σε όλα τα πλοία χωρίς εξαίρεση Σε όλα τα ναυταθλητικά πλοία και πολεμικά Σε όλα τα εμπορικά και επιβατικά πλοία None Time's up Sotiris