Ερωτηματολόγιο Κάντε το Test και δείτε σε τι βαθμό ετοιμότητας βρίσκεστε! Απλά πατήστε στο "ΕΝΑΡΞΗ" και απαντήστε με προσοχή τις ερωτήσεις! Καλή επιτυχία! ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ (1) Κατεβάστε τη θεωρία εδώ 1. Κάθε κυβερνήτης πλοίου οφείλει: Να κάνει οπτική επιτήρηση του χώρου του. Να κάνει μόνο ακουστική επιτήρηση. Να κάνει οπτική και ακουστική επιτήρηση. None 2. Ένα πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει: Να απομακρυνθεί από την πορεία του καταφθανόμενου. Να συνεχίσει την πορεία του περιμένοντας την αλλαγή πορείας του προπoρευόμενoυ. Να ζητήσει από το προπορευόμενο να αλλάξει πορεία. None 3. Όταν ο κινητήρας μπαίνει σε κίνηση οι στροφές του πρέπει να είναι: Δεν δίνουμε καμία σημασία Στο μάξιμουμ Ανεβάζουμε σταδιακά στροφές None 4. Αν ένα πλοίο πρέπει να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας: Θα τη διασχίσει προσεκτικά και κατά ορθή γωνία (90 μοιρών) ως προς την κατεύθυνση της κυκλοφοριακής ροής Θα τη διασχίσει προσεκτικά κατά γωνία 45 μοιρών ως προς την κατεύθυνση της κυκλοφοριακής ροής Θα σφυρίξει και θα τη διασχίσει με ταχύτητα None 5. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία: Ακυβέρνητου πλοίου, πλοίου περιορισμένης ικανότητας χειρισμών, πλοίου ασχολουμένου με την αλιεία Πλοίου ασχολουμένου με την αλιεία ακυβέρνητου πλοίου Ακυβέρνητου πλοίου None 6. Ο όρος μηχανοκίνητο πλοίο σημαίνει: Κάθε πλοίο που κινείται με ιστία Κάθε πλοίο που κινείται με τις μηχανές του Κανένα από τα παραπάνω None 7. Ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Σύγκρουσης (ΔΚΑΣ) ισχύει: Σε όλους τους λιμένες της υδρογείου. Σε όλα τα μήκη και το πλάτη της υδρογείου Σε όλες τις ελληνικές θάλασσες. None 8. Τo καπνογόνο έχει χρώμα : Πράσινο Κίτρινο Πορτοκαλί None 9. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται ότι: Δεν είναι σίγουρος Δεν υπάρχει Υπάρχει None 10. Κλίμακα μήκους είναι: Κανένα από τα παραπάνω (Α) & (Β) Η χαραγμένη στην πάνω και κάτω πλευρά του χάρτη κλίμακα Η χαραγμένη στην αριστερή και δεξιά πλευρά του χάρτη Κλίμακα None 11. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης: Της ταχύτητας στη θάλασσα και αντιστοιχεί σε ένα διανυόμενο μίλι ανά ώρα. Της απόστασης στη θάλασσα. Της ταχύτητας και της απόστασης στη Θάλασσα. None 12. Περίβλεπτος φανός είναι: Κόκκινος φανός 360 μοιρών. Λευκός φανός 180 μοιρών. Φανός ορατός από όλα τα σημεία του ορίζοντα (φωτίζει δηλ. τόξο 360μοιρών) το χρώμα του εξαρτάται από την κατάσταση του πλοίου που θέλει να επισημάνει. None 13. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου συνεγείρουμε τα περιπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά: Χρησιμοποιώντας τα βεγγαλικά Υψώνοντας μία λευκή σφαίρα Χρησιμοποιώντας το καπνογόνο μας None 14. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρονικό διάστημα: Αφήνουμε τα καύσιμα όπως είναι στο καρμπυρατέρ του κινητήρα Αποσυνδέουμε την παροχή καυσίμου και αφήνουμε τη μηχανή να δουλέψει στο ρελαντί, μέχρι εξάντλησης του καυσίμου Δεν κάνουμε καμία ενέργεια None 15. Αλιευτικό πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει: Δύο μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο Δύο κώνους με τις μύτες ενωμένες Ένα μαύρο κώνο None 16. Πού δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε: Σε βραχώδη βυθό Σε αμμώδη βυθό Σε λασπώδη βυθό None 17. Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν: Να απαγορεύουν τη χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άλλους. Να απαγορεύουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που δεν έχουν άδεια ικανότητας χειριστή ή άτομα που έχουν μεν άδεια αλλά βρίσκονται υπό τη επήρεια οινοπνευματωδών ποτών. Να επιτρέπουν την χρησιμοποίηση των σκαφών τους από άτομα που δεν έχουν άδεια χειριστή αλλά επιβαίνουν και οι ίδιοι στο σκάφος. None 18. Κατά την διάρκεια του πλου: Είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα Χειρίζουμε σύμφωνα με το ένστικτό μας Χειρίζουμε πολύ αργά ώστε να αποφευχθεί η ενδεχόμενη σύγκρουση None 19. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει: Μόνο τις διατάξεις του Δ.Κ.Α.Σ που εφαρμόζονται στην χώρα του Τις διατάξεις του Δ.ΚΑ.Σ και να τους εφαρμόζει καθώς και τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα μας για την κίνηση των ταχυπλόων σκαφών Μόνο τους ειδικούς κανονισμούς που εφαρμόζονται σε όλα τα κράτη None 20. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει: Το καταφθανόμενο να αλλάζει πορεία σύμφωνα με τις προθέσεις του καταφθάνοντος Το καταφθάνον να απομακρύνεται από την πορεία του καταφθανόμενου Να ενημερώνει το καταφθανόμενο για τις προθέσεις του None Time's up Sotiris